به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته سی‌ام لیگ برتر امشب در آنفیلد به مصاف آرسنال رفته است. شاگردان کلوپ که برای نزدیک شدن به چهار رتبه اول جدول و کسب سهمیه می‌جنگند امشب در خانه‌شان شروع خوبی نداشتند و در نیم ساعت اول با اختلاف دو گل از حریف عقب افتادند.

در حالی که لیورپول در نیمه اول روی اشتباهات دفاعی دو بار دروازه خود را باز شده دیده بود اما در دقایق پایانی این نیمه روی یک کار تیمی تماشایی توسط محمد صلاح به گل رسید تا نشان بدهد قصد ندارد در آنفیلد راحت تسلیم شود.

در دقیقه 8 اشتباه فن‌دایک باعث شد او عملا به گابریل مارتینلی پاس گل بدهد تا آرسنال خیلی زود پیش بیفتد. بیست دقیقه بعد این بار روی بازی دفاعی ضعیف به خصوص سردرگمی ترنت الکساندر آرنولد آرسنالی‌ها با سانتر مارتینلی و ضربه سر دیدنی گابریل ژسوس به گل دوم رسیدند تا بدترین نتیجه ممکن در این نیمه برای لیورپول رقم بخورد.

اما در دقیقه 42 و در حالی که زمان اندکی تا پایان نیمه اول باقی مانده بود لیورپولی‌ها از سمت چپ روی یک کار تیمی تماشایی توپ را به ژوتا رساندند. پاس خوب او در دهانه دروازه با یک ضربه بیرون پا از طرف هندرسون به تیر دوم رفت تا صلاح با هوشیاری در زمان مناسب و در مکان مناسب دروازه آرسنال را باز کند تا لیورپولی‌ها نیمه اول را با حداقل اختلاف نسبت به حریف‌شان به پایان ببرند.

1840589
1840590
1840591