به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب لیورپول و آرسنال که از دقایقی پیش در آنفیلد آغاز شده به بهترین شکل ممکن برای توپچی‌ها پیش می‌رود و درحالی‌که کمتر از نیم ساعت از مسابقه گذشته شاگردان آرتتا با نتیجه 2-0 از حریف‌شان پیش افتاده‌اند.

قفل دروازه‌ها را گابریل مارتینلی در دقیقه 8 باز کرد تا با حداکثر استفاده از اشتباه ویرژیل فن‌دایک دروازه آلیسون را باز کند.

1840577

درحالی‌که حدود 20 دقیقه از گلزنی وینگر برزیلی آرسنال می‌گذشت، او این بار در نقش پاسور ظاهر شد تا یکی از بهترین بازیکنان آرسنال تا اینجای مسابقه باشد. در دقیقه 28 ژاکا از نیمه زمین آرسنال توپ را تصاحب کرد و با پاسی از بالای الکساندر-آرنولد که در این صحنه کاملا سردرگم و دستپاچه به نظر می‌رسید و جاگیری اشتباهی داشت، مارتینلی را در سمت چپ صاحب توپ کرد. وینگر برزیلی یک سانتر کات‌دار تماشایی به درون محوطه جریمه لیورپول فرستاد و گابریل ژسوس با جاگیری عالی در میان مدافعان لیورپول با ضربه سری دیدنی توپ را به زمین کوبید تا مهارش برای آلیسون سخت‌تر شود. توپ در گوشه سمت چپ دروازه لیورپول آرام گرفت تا بدترین نتیجه در نیم ساعت اول مسابقه برای شاگردان کلوپ رقم بخورد.

1840578
1840579
1840580