به گزارش "ورزش سه"، در پایان نیمه نخست دیدار لیورپول و آرسنال، اتفاق عجیبی رخ داد. کنستانتین هاتزیداکیس کمک داور اول بازی متهم است که با آرنج، ضربه‌ای را به صورت اندی رابرتسون وارد کرده است. جف شریوز خبرنگار اسکای اسپورت در توصیف این صحنه گفت: "اندی رابرتسون کاملا افسرده بود، حتی مات و مبهوت."

ویدئو: 277368

در تصاویری که شبکه اسکای اسپورت منتشر کرده، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه نخست، رابرتسون مدافع لیورپول به سمت کنستانتین هاتزیداکیس بازی رفت تا نکته‌ای را به او متذکر شود و اعتراض خودش را به گوش این کمک داور برساند اما این کمک داور آرنجش را بالا آورد که به صورت و گلوی رابرتسون برخورد کرد.

مدافع لیورپول که این برخورد را باور نداشت، برای چند لحظه سرجایش میخکوب شد و سپس اعتراضش شدت بیشتری گرفت. چند نفر از بازیکنان لیورپول که به صحنه نزدیک بودند، با دیدن این برخورد شوکه شده و به سمت کمک داور دویدند.

رابرتسون نیز در ادامه بابت حرکت کمک داور، اعتراضش را به سمت پل تیرنی قاضی میدان برد که البته در کمال تعجب، مدافع لیورپول با یک اخطار جریمه شد. سایر بازیکنان لیورپول تلاش کردند تا رابرتسون را کنترل کنند و مانع از دریافت کارت زرد دوم و اخراج او شوند.

ویدیوی این صحنه به سرعت در فضای مجازی وایرال شده و هنوز مشخص نیست که چرا کمک داور مسابقه آرنجش را بالا آورد که با صورت مدافع لیورپول برخورد کرد.

1840601
1840602
1840628
1840604
1840605

کمیته داوران فدراسیون فوتبال انگلیس موسوم به PGMOL نیز پیش از آغاز نیمه دوم این دیدار، واکنش سریعی به موضوع داشت و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: PGMOL از حادثه مربوط به کمک داور کنستانتین هاتزیداکیس و اندرو رابرتسون مدافع لیورپول در بین دو نیمه بازی لیورپول و آرسنال در آنفیلد مطلع است. پس از پایان بازی، موضوع را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

انتظار می‌رود چنانچه اثبات شود که هاتزیداکیس به بازیکن لیورپول حمله کرده است، احتمالا با مجازات شدیدی روبه‌رو خواهد شد.