به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای حفظ شانس‌های نه چندان زیاد خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، باید در دیدار حساس و دشوار برابر آرسنال به برتری می‌رسید. اما یک ساعت از بازی سپری شده و آنها 1-2 از صدرنشین لیگ برتر عقب هستند. ابتدا این توپچی‌ها بودند که دو بار به گل رسیدند، اما در ادامه لیورپول اختلاف را به حداقل رساند و در اوایل نیمه دوم فاصله‌ای تا زدن گل تساوی نداشت.

ویدئو: 277358

دیوگو ژوتا، مهاجم پرتغالی لیورپول، در محوطه جریمه آرسنال متوقف شد و داور به سود تیم مهمان یک ضربه پنالتی اعلام کرد. مطابق انتظار محمد صلاح پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه این مهاجم مصری اصلا خوب نبود و شوت زمینی او از کنار دیرک سمت راست دروازه به بیرون رفت تا بهترین موقعیت لیورپول برای زدن گل تساوی از دست برود. جالب اینجاست محمد صلاح تا پیش از ماه مارچ سال ۲۰۲۳ و در رقابت‌های لیگ برتر حتی یک پنالتی نیز با لباس لیورپول از دست نداده بود، اما حالا دو بار متوالی این اتفاق رخ داده است.

دقایقی بعد از خراب کردن این پنالتی باز هم محمد صلاح فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آرسنال داشت، اما این بار آرون رمزدیل مانع گلزنی این بازیکن شد تا فعلا محمد صلاح ناکام بزرگ جدال حساس لیورپول برابر صدرنشین لیگ برتر لقب بگیرد. منچسترسیتی و پپ گواردیولا نیز امیدوار به متوقف شدن آرسنال برابر لیورپول هستند و محمد صلاح علاوه بر یورگن کلوپ، گواردیولا را نیز امشب سکته داد.

1840596
1840597