به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، امشب در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی این تیم مقابل لیورپول دو مهار استثنایی داشت تا دیدار دراماتیک دو تیم با تساوی 2-2 به پایان برسد. اگر دخشش رمزدیل در این دقایق نبود شاگردان کلوپ با پیروزی به این بازی پایان داده بودند.

آرسنال که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است امید دارد برای اولین بار از سال 2004 قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. توپچی‌ها در 28 دقیقه اول بازی 2-0 جلو افتاده و فکر می‌کردند یک پیروزی راحت در انتظارشان است. اما تیم یورگن کلوپ به بازی برگشت و با گل‌های محمد صلاح و گل تعیین‌کننده فیرمینو در دقیقه 87 کار را به تساوی کشاند. در دقایق بعدی اگر درخشش رمزدیل نبود صلاح در دقیقه 95 گل سوم تیمش را به ثمر می‌رساند. یک دقیقه بعد رمزدیل بار دیگر واکنشی استثنایی داشت تا مانع از گلزنی ابراهیما کوناته شود.

1840646
1840647

دروازه‌بان آرسنال در پایان بازی گفت: "همزمان هم احساس تلخ دارم و هم شیرین. تلخ به خاطر اینکه پیروز نشدیم و شیرین به خاطر عملکرد خوبی که داشتم. به نظرم این یک امتیاز برای ما امتیاز خوبی است."

رمزدیل در ادامه گفت: "ما 35 دقیقه به شدت تحت فشار بودیم و در بازی خارج از خانه در آنفیلد موفق شدیم یک امتیاز بگیریم. آن‌ها تیم درجه یکی هستند. درست است که دو امتیاز از دست دادیم ولی ممکن بود سه امتیاز از دست بدهیم. در این‌طور بازی‌ها نمی‌‌شود گفت که تیم هر طور شده باید پیروز بشود. حداقل مهارهای من کمک‌مان کرد که نباختیم. به نظر من ما در این بازی عالی بودیم. در پنجاه تا شصت دقیقه اول خیلی خوب کار کردیم ولی با دو گلی که دریافت کردیم کار برایمان سخت شد."

1840648
1840649
1840650