به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شبی که ابتدا با دو گل از لیورپول پیش افتاد و البته در دقایق پایانی خوش شانس بود که شکست نخورد، 2-2 در ورزشگاه آنفیلد برابر مرسی سایدی‌ها متوقف شد. مارتین اودگارد، هافبک جوان و نروژی آرسنال، تساوی در این دیدار را ناامید کننده توصیف کرده و البته به تمجید از عملکرد آرون رمزدیل، سنگربان جوان تیمش پرداخت.

مارتین اودگارد گفت: "بازی دیوانه کننده و فوق‌العاده‌ای بین ما و لیورپول برگزار شد. ما بازی را واقعا خوب شروع کرده و موفق شدیم دو بار در خانه حریف به گل برسیم. در 40 دقیقه اول بازی و قبل از اینکه لیورپول به گل اول خود دست یابد، توانستیم جریان بازی را به خوبی به کنترل خود در بیاوریم. اما پس از گل اول لیورپول بود که جریان بازی کمی تغییر کرد و ما نتوانستیم در ادامه مانند اوایل بازی مالک توپ بوده و آن را به خوبی حفظ کنیم.

در ادامه بازی، لیورپول موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ما خلق کرد، اما آرون رمزدیل درون دروازه آرسنال خیلی خوب ظاهر شده و چندین بار ما را نجات داد. از اینکه پیروز نشدیم ناامید هستیم، اما باید در ادامه حداکثر امتیازات ممکن را بگیریم و به همین روند ادامه دهیم. در مقابل چنین تیمی باید هنگام مالکیت توپ خیلی خوب بازی کنید. اگر توپ را از دست بدهید، آن‌ها به سمت دروازه شما حرکت خواهند کرد و البته هواداران لیورپول نیز تحرک بازیکنان این تیم را بیشتر می‌کنند."

1840642