به گزارش "ورزش سه"، تقابل با بایرن مونیخ و در ادامه روبه‌رو شدن با برنده بازی رئال مادرید و چلسی، باعث شده کار منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل بسیار دشوار باشد. رودری، هافبک جنگنده منچسترسیتی، مدعی شد آن‌ها برای غلبه بر تیمی مانند بایرن مونیخ، باید بهترین عملکرد خود را برابر این رقیب آلمانی به نمایش بگذارند.

رودری گفت: "از حیث گلزنی، ارلینگ هالند در این فصل مانند یک جانور درنده در محوطه جریمه حریفان بوده است. هالند تحرک فراوانی در مقابل دروازه حریف دارد و با حضور او، ما از سرعت و قدرت خلق موقعیت‌های زیادی در محوطه جریمه برخورداریم. ارلینگ هالند یک پسر خاص است و این نوع بازیکنان می‌توانند در هر دقیقه‌ای سرنوشت یک بازی را رقم زنند و او توانایی و استعداد انجام این کار را دارد.

تقابل با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان؟ ما با شور و شوق و احساس رضایت فراوان به آینده نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم با آن‌ها روبه‌رو شویم. رقیب بزرگی در اروپا در پیش رو داریم و اگر بخواهیم مقابل بایرن مونیخ شانس موفقیت داشته باشیم، باید بهترین عملکرد خود را نشان داده و البته باید برخی موارد را اصلاح کنیم. باید بازی را بهتر شروع کرده و برابر بایرن مونیخ تهاجمی‌تر باشیم. ما در یک دوره عالی قرار داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.

درخشش جک گریلیش؟ او در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. گریلیش در حال برداشتن یک گام دیگر رو به جلو بوده و با پاس گل و گل‌های این فصل خود برای سیتی بسیار موثر بوده است."