به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس سال جدید را موفق استارت زده است و توانسته طی دو بازی ابتدایی خود در سال جدید برابر مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی به برتری دست یابد. اتفاقی که اکنون آن‌ها را به صدر جدول و جایگاه سپاهان اصفهان نزدیک‌تر کرده و امیدوارند در پنج بازی باقی مانده شرایط را برای بازگشت به صدر و کسب عنوان قهرمانی برای خود فراهم سازند.

یحیی گل محمدی بعد از بازی با ملوان و انجام یک جلسه ریکاوری، دیدار تدارکاتی با هوادار تهران را در نظر گرفت که سرخ‌پوشان در استادیوم شهید کاظمی با سه گل به برتری دست یافتند. بعد از این دیدار تدارکاتی، تمرینات پرسپولیس یک روز تعطیل شد تا بازیکنان استراحت داشته باشند.

تمرین پرسپولیس امروز برای آماده‌سازی تیم از حیث بدنی و تاکتیکی برای جدال با مس کرمان استارت خواهد خورد و گل محمدی امیدوار است بتواند تیمش را در سومین بازی از سال جدید نیز با پیروزی از کرمان خارج کند.

کاروان پرسپولیس روز پنج شنبه راهی کرمان خواهند شد تا در دیدار هفته بیست و ششم مقابل این حریف قرار گیرند. تیمی که در منطقه سقوط قرار دارد و به دنبال کسب امتیاز از جدال خانگی خود است تا این بازی با حساسیت بالایی دنبال شود.