به گزارش "ورزش سه"، هوادار در تاریخ چهار ساله خود سه مرتبه با استقلال به طور رسمی دیدار کرده که حاصل آن سه شکست متوالی بوده است. ساکت الهامی و شاگردانش برای خلق شگفتی دیگر و تلاش برای کسب نخستین امتیاز تاریخ هوادار برابر استقلال روز شنبه به ورزشگاه آزادی تهران می‌روند.

هواداری‌ها آخرین باری که به ورزشگاه خاطره‌انگیز آزادی رفته‌اند، پرسپولیس را در دور برگشت همین فصل، پیش چشمان طرفدارانش با تک گل محمدجواد محمدی و با ارائه یک نمایش خوب شکست دادند.

1840661

هوادار البته به جز شکست خانگی و دور رفت برابر استقلال به جهت ارتباط مناسب این دو باشگاه و سرمربی‌های‌شان دو مرتبه نیز در دیداری تدارکاتی برابر یک دیگر به میدان رفتند که حاصل آن کسب یک پیروزی برای هوادار و یک تساوی بود و حالا اما با انگیزه کسب امتیاز در دیداری رسمی با لشکری از آبی‌پوشان سابق خود، برابر مدافع عنوان قهرمانی به میدان می‌روند.

1840662

داریوش شجاعیان، بابک مرادی، محمدجواد محمدی، امیرحسین پورمحمد، فرهاد زاوشی، امیرحسین خدامرادی، رضا گردان و علیرضا خدابخشی ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای هستند که سابقه حضور در استقلال را دارند. ساکت الهامی سرمربی هوادار، سابقه مربیگری در استقلال را دارد و همچنین ایمان عالمی، دستیار الهامی نیز بازیکن و مربی پیشین آبی‌های پایتخت بوده است. شاهرخ بیانی نیز یکی از برترین بازیکنان تاریخ استقلال بوده که در این فصل مربی هوادار تهران است.

1840664