به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در دیداری جذاب و تماشایی مقابل آرسنال به تساوی 2-2 رسید. یکی از صحنه‌های جنجالی این دیدار بعد از سوت پایان نیمه اول رقم خورد؛ زمانی که اندی رابرتسون به سمت کنستانتین هاتزیداکیس، کمک داور بازی، می‌رود و به نظر می‌رسد که هاتزیداکیس با آرنج ضربه‌ای به او می‌زند اما کلاتنبرگ معتقد است که این رابرتسون بوده است که این درگیری را شروع کرد.
او به دیلی میل گفت: "من همه تصاویر این صحنه را بررسی کردم و از همه زوایا به نظر می‌رسد که اندی رابرتسون درگیری با کنستانتین هاتزیداکیس را آغاز کرد، پیش از اینکه کمک داور با دستش ضربه بزند.

1840722
به نظر می‌رسد آرنج هاتزیداکیس به گونه رابرتسون برخورد کرد. اکنون هاوارد وب (رئیس کمیته داوران) باید با هاتزیداکیس صحبت کند تا بفهمد داستان چه بوده است. او همچنین باید از رابرتسون هم سوال کند.
بازیکنان می‌توانند ما داوران را تحت فشار بگذارند. آنها می‌توانند داوران را به اندازه‌ای تحریک کنند که آنها در مقابل کاری انجام بدهند. اما در هیچ شرایطی ما نمی‌توانیم پاسخی بدهیم، مطمئنا نه به شکل فیزیکی.
هاتزیداکیس این کار را انجام داد و اکنون احتمالش وجود دارد که محروم شود. من فکر نمی‌کنم که هاتزیداکیس می‌خواست با آرنج به رابرتسون ضربه بزند، اما جالب است که ببینیم هاوارد وب این موضوع را چطور مدیریت می‌کند."