به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم معارفه کارلوس هرناندس اینارخوس، سرمربی اسپانیایی و جدید نساجی، در محل تمرین این تیم برگزار شد. یکی از اتفاقات عجیب تمرین دیروز عدم حضور دستیاران حمید مطهری بود.

به غیر از هاروت، مربی گلرهای ارمنستانی نساجی که در سال‌های گذشته در کنار همه سرمربیان بوده، سایر دستیاران حمید مطهری در این جلسه تمرینی حاضر نبودند. جدا از این مسئله نیز هیچ دستیار خارجی جدیدی برای کمک به اینارخوس در محل تمرین حضور نیافت تا این مسئله مورد توجه حاضران قرار بگیرد.

در این رابطه باشگاه نساجی قرار است با دستیاران مطهری درباره وضعیت آنها صحبت کند. همچنین سرمربی اسپانیایی جدید این تیم هم درخواستی برای حضور دستیار خارجی جدید نداشته، اما برای روشن شدن وضعیت دستیاران مطهری او باید نظر نهایی را بدهد.

ظاهرا در توافق باشگاه نساجی با اینارخوس آمده که او تا پایان فصل جاری لیگ برتر هیچ دستیار خارجی‌ای به جمع کادرفنی‌اش اضافه نکند و اگر همکاری آنها ادامه یافت برای فصل آینده می‌تواند برای تقویت کادرفنی خود اقدام کند. البته گفته می‌شود امروز دو یا سه مربی ایرانی جدید به کادرفنی نساجی اضافه خواهند شد تا شاهد برگزاری تمرینات با نفرات کامل‌تری روی نیمکت باشیم.