به گزارش “ورزش سه” تمرینات فولاد خوزستان یک روز پس از تعطیلی از شب گذشته برای جدال حساس با گل‌گهر سیرجان آغاز شد و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر علیرضا منصوریان پیگیری کردند.

با این حال، بازگشت دوباره دو بازیکن فولاد به تمرینات گروهی از نکات جالب توجه تمرین شب گذشته بود. فرشید اسماعیلی، که در اردوی پیش فصل فولاد در ترکیه با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، حالا با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، در تمرینات گروهی و پرفشار هم حاضر شده و برای چند مسابقه آخر لیگ، می‌تواند عصای دست منصوریان باشد.

عارف آقاسی نیز دیگر بازیکنی است که شب گذشته در تمرینات فولاد شرکت کرد. علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پیکان به طور تلویحی اعلام کرد رضایت کافی از عملکرد مدافع تیمش ندارد و به همین دلیل از او خواسته که ریکاوری روحی و ذهنی مناسبی داشته باشد. حالا آقاسی بعد از پشت سر گذاشتن این دوران، بار دیگر در تمرینات تیمش شرکت کرده و آماده حضور در ادامه لیگ برتر می‌شود.

1840873

نکته جالب توجه این است که شب گذشته با تصمیم کادر فنی، تورنمنتی ۳ تیمه برگزار شد و آقاسی و اسماعیلی با حضور در کنار بازیکنانی مثل نجاریان، دلفی، غبیشاوی، حیدریه، الکس، آبشک، سلجوقی و بهرامی به قهرمانی دست پیدا کرده و اینگونه با مشت‌های گره کرده عکسی به یادگار ثبت کردند.