به گزارش "ورزش سه"، علی فتح‌الله‌زاده در بخشی از گفت‌وگوی شبانه خود با برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: روزی که آمدم، آقای قربان‌زاده باید در جریان قرار می‌گرفت که ۷۰۰ میلیارد تومان خرج شده و ۶۰۰ میلیارد تومان هم باشگاه متعهد است. روز اول هم در تلویزیون گفتم که من نمی‌توانم به تنهایی این پول(بدهی استراماچونی) را پرداخت کنم و قادر نیستم که این پول  را بدهم.

او در پاسخ به این سوال که چرا همان روز اول از سمت خود در استقلال استعفا ندادید، اظهار کرد: من استعفا دادم، اما اگر بازهم بخواهند این کار را انجام می‌دهم. اگر دوستان ناراحت نشوند، من می‌روم. ناراحت می‌شوند که می‌روم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: یک زمان در استادیوم می‌گفتند «مدیر محبوب ما، حاج علی فتح‌الله»، اما الان «حیا کن، رها کن» سر می‌دهند. آقایان من را قربانی کردند و در تله انداختند. الان هم بخاطر من، هم استقلال، هم وزیر و هم آقای پولادگر را می‌زنند.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: بخاطر اینکه دوستان و استقلال آسیب نبیند، استعفاء می‌دهم و تا اینجا هم هر اشکالی وجود داشته، برعهده من بوده و از هواداران فهیم تیم عذرخواهی می‌کنم. هر مشکلی بوده، بخاطر من است و هر حرفی می‌زنند، حق دارند. من هم بودم، همین حرف‌ها را به مدیر باشگاه محبوبم می‌گفتم.