به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست خانگی برابر ویارئال در لالیگا خود را مهیای بازی حساس فردا برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می کند. این بازی رفت است و در برنابئو برگزار می شود.

1851142

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «باید توجه داشت که این یک رقابت 180 دقیقه ای است و باید برای آن به بهترین شکل مهیا شد. بازی فردا تعیین کننده نیست و باید بتوانیم همه چیز را به سود خودمان مدیریت کنیم. تیم باانگیزه است و باید یک شب جادویی دیگری را رقم بزنیم.»

کلیدی بودن بازی برگشت در زمین حریف: «باید سعی کنیم در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کنیم ولی تحت هر شرایطی بازی برگشت تعیین کننده خواهد بود. یک نتیجه خوب در بازی فردا می تواند کار ما را در لندن ساده‌تر کند. فصل قبل به غیر از بازی در زمین پی اس جی، در همه بازی های بیرون خانه خوب کار کردیم.»

1839075

کارلتو اخیرا به مربی اوساسونا وعده دیدار در فینال کوپا دل ری را داده بود و این اتفاق نیز رخ خواهد داد. او به پائولو مالدینی نیز پس از قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنگ زد و گفت در فینال یکدیگر را خواهند دید. مربی ایتالیایی در این رابطه گفت: «من و پائولو از فینال سال 2005 استانیول خاطره تلخی داریم. پائولو هم‌تیمی و سپس کاپیتان تیم من بود و بسیار دوستش دارم. امیدوارم ما و میلان به فینال استانبول برسیم که اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.»

شرایط والورده پس از درگیری با الکس بائنا و شکایت این بازیکن: «فده باانگیزه است و خوب هم تمرین کرده است. او را خوب می شناسم و یک انسان خاص و به تمام معناست. در مورد این اتفاق دوست ندارم نظر بدهم.»

شیوه بازی رئال برابر چلسی: «دوست دارم مثل بازی اخیر برابر بارسلونا باشیم. خوب دفاع کنیم و در حمله نیز موثر و کشنده باشیم.»

1851140

چلسی: «فصل قبل برابر چلسی بسیار رنج کشیدیم. چلسی یک تیم سطح بالاست و با بازیکنان فوق العاده ای که دارد، برای بازی فردا قطعا انگیزه بالایی دارند.»

پیشرفت وینیسیوس: «وینی در حال حاضر غیرقابل توقف است. گاهی اوقات او را متوقف می کنند و گاهی هم نمی توانند؛ زیرا او ادامه می دهد و ادامه می دهد. او با جدیتی تماشایی بازی می کند. وینی بی وقفه تمرین می کند و این در پیشرفتش موثر بوده است.»

بازگشت به چلسی: «من از وضعیت فعلی باشگاه ناراحتم چون طرفدار چلسی هستم. به چلسی بر نمی گردم و فکر می کنم لمپارد کار بزرگی انجام خواهد داد.»

سخت ترین بازی های فصل قبل: « فکر می‌کنم بازی ها مقابل چلسی و سیتی سخت‌تر بود.»

خوش شانسی رئال در لیگ قهرمانان فصل قبل: «معتقدم به شایستگی تمام قهرمان شدیم. اعتماد به نفس بیشتری داشتیم و بهتر از رقبا کار کردیم. همه چیز فقط خوب مدیریت کردن رختکن نیست و ما برنامه مشخصی برای هر بازی داشتیم.»

1851143

لمپارد و فقدان تجربه: «من 20 سال بیشتر از او تجربه دارم اما این چیزی که قرار است در بازی فردا اتفاق بیفتد را تغییر نمی دهد. لمپارد یک حرفه ای فوق العاده است و فقدان تجربه نقشی در این بازی ندارد. او تازه به چلسی برگشته و فکر می کنم در این مدت زمان باقیمانده تا پایان فصل، خوب کار خواهد کرد.»

اهداف رئال: «لالیگا سخت شده ولی مبارزه خواهیم کرد. لیگ قهرمانان همیشه هدف مهم رئال است و اگر قهرمان کوپا دل ری شویم، این تیم به همه جام های ممکن در دو سال اخیر دست یافته است. برخی تیم ها در تمام طول حیاتشان نمی توانند برنده این عناوین شوند.»