به گزارش “ورزش سه” فولاد خوزستان دومین برد پیاپی خود در سال جدید را در کنار هوادارانش مقابل شاگردان حمید مطهری به دست آورد. ساسان انصاری با گلی که در دیدار مقابل نساجی مازندران زد به رکورد ۳۴ گل زده در لیگ برتر برای فولادخوزستان رسید و پس از شیمبای ۵۸ گله به همراه رضا نوروزی با تعداد ۳۴ گل در رده دوم ایستاده است. ایمان مبعلی و بختیار رحمانی کاپیتان‌های سابق فولاد نیز با ۲۳ گل در رده سوم قرار دارند.

کاپیتان فولادی‌ها بیش از ۲۱۰ بازی برای فولاد در لیگ انجام داده و برای عبور از رکورد جلال کاملی مفرد کاپیتان و اسطوره این باشگاه تنها ۳ دیدار دیگر باید به میدان برود و پس از او ایوب والی با نزدیک به ۲۰۰ مسابقه در لیگ برتر در رده سوم قرار دارد.

1851171

انصاری که در چهار تیم فولاد، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان سابقه بازی دارد ‌مجموعا در لیگ برتر ۵۶ گل به ثمر رسانده، ۱۲ پنالتی کسب کرده و ۱۷ پاس گل داده است. قرارداد کاپیتان فولادی‌ها در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باید دید مدیران فولاد که تمدید قراردادهای تیمشان را با کریستوفر کنت گلر اتریشی آغاز کرده‌اند می‌توانند او را در جمع خود حفظ کنند یا انصاری مسیر دیگری را برای ادامه فوتبالش انتخاب می‌کند.

شاگردان منصوریان در دیدار بعد خود باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و پس از آن در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

1851172
1851173

عکس: محمد حسن عامری