به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از ۲۵ هفته لیگ برتر با سرمربی جدید در مسابقات حضور پیدا می‌کند که نخستین بازی با سرمربیگری کارلوس هرناندس را باید مقابل آلومینیوم اراک انجام بدهد، اما بازیکنان نساجی در آستانه این دیدار حساس، شادی تکراری فینال جام حذفی را با گلزن همان مسابقه به نمایش گذاشتند.

بازیکنان نساجی در تمرین روز گذشته که در ورزشگاه کارگران تهران انجام شد، در جریان تمرین و پس از گلزنی مهرداد عبدی، دور او حلقه زدند و تیم زردپوش، در اطراف این هافبک به شادی پرداختند و به نوعی برای دیدار پیش رو مقابل آلومینیوم اراک کُری‌خوانی کردند.

1851240

مهرداد عبدی که در فصل جاری لیگ برتر دو گل در دو دیدار رفت و برگشت مقابل گل‌گهر سیرجان به ثمر رسانده، در بازی فینال جام حذفی فصل گذشته توانست تک گل پیروزی بخش تیمش را با یک ضربه سر تماشایی برابر آلومینیوم اراک به ثمر برساند و قهرمانی تیمش را به ارمغان بیاورد که حالا امیدوار است دوباره برابر شاگردان رحمتی بدرخشد.

این بازیکن که مهره ثابت نساجی در دوران سرمربیگری ساکت الهامی و حمید مطهری بود، امیدوار است همین روند را با قرار گرفتن در ترکیب با حضور هرناندس نیز ادامه بدهد و در خط میانی تیمش موثر ظاهر شود و دوباره مقابل آلومینیوم اراک مثمر ثمر کار کند.