به گزارش "ورزش سه"، صفا هادی، بازیکن تیم ملی عراق و تراکتور تبریز، در گفت‌وگو با سایت winwin عراق، در پاسخ به سوالی مبنی بر تجربه حضور در ایران و رابطه‌اش با هواداران تراکتور گفت: مطمئنا یک چالش بسیار مهم برای من بود که باعث پیشرفتم از لحاظ فنی خواهد شد. لیگ ایران یکی از لیگ‌های معتبر و سطح بالا در آسیا به شمار می‌رود.

هادی در مورد دلیل انتخاب تراکتور گفت: از میان پیشنهاداتم، تراکتور را انتخاب کردم؛ چون باشگاه بزرگی در ایران و آسیاست. از ابتدای حضورم در لیگ و آشنا شدن با فضای تیم روزهای سختی داشتم. این موضوع برای همه بازیکنان عراقی که به لیگ ایران می‌آیند، اجتناب‌ناپذیر است و روزهای ابتدایی سخت می‌گذرد. ولی خدا را شکر توانستم خیلی سریع با فضای‌ تیم آشنا بشوم.

1749882

او در مورد وضعیت تراکتور توضیح داد: تا پایان لیگ پنج بازی داریم و الان جایگاه پنجم جدول هستیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و با بازیکنان و باشگاه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

صفا هادی راجع به ارتباط خوبش با هواداران تراکتور گفت: هواداران عراقی خوب می‌دانند که من همیشه رابطه خوبی با آن‌ها برقرار کرده‌ام؛ اما در ایران در اوایل حضورم، حمایت هواداران برایم غیرقابل‌باور بود. با مرور زمان و کسب نتایج خوب توسط تیم، این حمایت‌ها بیشتر شد و این مورد برای من در این شهر بی‌نظیر است. امیدوارم که بتوانم هرآنچه در توانم هست برای این باشگاه و‌ هوادارانش انجام دهم و از نام خودم و کشورم دفاع کنم.