به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در ادامه روند پیروزی های خود نفت مسجد سلیمان را شکست داد. میثم تیموری در این باره به خبرنگار ما گفت: بازی با نفت سخت بود و این تیم آمده بود امتیاز بگیرد. با تیم های انتهای جدول بازی کردن سخت است. مسجد سلیمان تیم خوبی بود و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که در حال سقوط است. ما به سه امتیاز نیاز داشتیم که خودمان را برای بازی حساس با سپاهان آماده کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. 
او در مورد شرایط مس در جدول ادامه داد: درست است جایگاه خوبی و کمترین باخت و کمترین گل خورده را داریم. دوست داریم مقابل سپاهان هم به همین روند ادامه دهیم و دروازه مان را بسته نگه داریم و انشاالله بتوانیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. 

مدافع مس در مورد تاثیری که روی قهرمانی یکی از سه تیم دارند عنوان کرد: ما روی قهرمانی و متاسفانه سقوط خیلی تاثیر داریم ما کار خودمان را انجام می دهیم تا سه امتیاز را بگیریم و بالای جدول بمانیم و برایمان مهم نیست چه تیمی قهرمان می شود یا سقوط می کند. هدف موفقیت مجموعه است. ما می خواهیم به روند رو به جلویمان ادامه بدهیم. 

1789165

این بازیکن در مورد اینکه می توانند رکورد بیشترین امتیاز در سه سال اخیر را بزنند عنوان کرد: به نظر من تیم مس شایسته این است رکورد های بیشتری بزند. واقعا یک تیم با کیفیت هستیم که همه از آن تعریف و تمجید می کنند و داریم یک تاکتیک بروز انجام می دهیم ولی مهم نیست رکورد بزنیم مهم این است بتوانیم همان تاثیرگذاری را در پنج بازی آخر داشته باشیم. 
تیموری یادآور شد: امیدوارم از سپاهان با کیفیت امتیاز بگیریم و دست پر برگردیم و سهمیه چهارمی را بگیریم.