به گزارش "ورزش سه"، میخایلو مودریک، پدیده ملی‌‌پوش فوتبال اوکراین، امسال در ماه ژانویه بعد از کش و قوس‌های فراوان در حالی که به نظر می‌رسید راهی آرسنال می‌شود تصمیم گرفت به یک تیم دیگر شهر لندن منتقل شده و پیراهن چلسی را به تن کند. قرارداد 100 میلیون یورویی مودریک با چلسی او را به یکی از گران‌ترین جوانان جویای نام فوتبال دنیا تبدیل کرده است.

در حالی که چلسی امشب در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل برای آبی‌های لندن باید در برنابئو به مصاف رئال مادرید برود، فلورنت مالودا، ستاره سابق چلسی، به مودریک توصیه کرد برای اینکه به ستاره‌ای بزرگ و موفق تبدیل شود باید از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، الگوبرداری کند.

1851491

مودریک از زمان پیوستن به چلسی تا این لحظه 11 بازی انجام داده که از این تعداد در 6 مسابقه از آغاز به میدان رفته است. او هنوز برای تیمش گلزنی نکرده ولی یک پاس گل ساخته است. بهترین عملکرد او برای چلسی در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم مقابل لیورپول بود.

مالودا که با پیراهن چلسی افتخارات زیادی به دست آورده و از جمله قهرمان چمپیونزلیگ شده است امروز در یک مصاحبه درباره پدیده اوکراینی چلسی گفت: "مودریک خیلی بااستعداد است. در اولین بازی‌اش برای چلسی وقتی وارد زمین شد خیلی هیجان‌انگیز بازی کرد. فکر کنم علت اینکه در بازی اول آنقدر خوب بود اعتماد به نفس و جوی بود که هواداران به او داده بودند. توصیه من این است که او باید حواسش باشد که بازی در یک باشگاه بزرگ مثل چلسی را انتخاب کرده."

ستاره سابق چلسی در ادامه صحبت‌هایش گفت: "ولی توصیه مهم‌ترم این است که برای موفقیت باید از وینیسیوس الگو بگیرد. معتقدم مودریک را می‌توان از نظر فوتبالی با وینی مقایسه کرد. وینی می‌تواند برای او یک مرجع باشد. من شک ندارم اگر این اتفاق بیفتد مودریک در آینده می‌تواند برای چلسی همان اهمیتی را داشته باشد که وینیسیوس الان برای رئال مادرید دارد."

1851492