به گزارش "ورزش سه"، پس از افزایش اختلافات میان رودی گارسیا و بازیکنان النصر، بالاخره مدیریت این باشگاه سعودی به صورت رسمی از اخراج سرمربی فرانسوی خود خبر داد. اتفاقی که نه بخاطر نتایج تیم پایتخت‌نشین، بلکه به دلیل مشکلاتی به وجود آمده در رختکن تیم رخ داد.

پس از تساوی برابر الفیحا و افزایش فاصله امتیازی النصر با الاتحاد صدرنشین به عدد 3، مدیریت النصر تصمیم گرفت تا به همکاری خود با گارسیا پایان دهد. هفت هفته دیگر تا پایان لیگ عربستان باقی مانده و شایعاتی که در عربستان منتشر شده حاکی از این است که رونالدو یکی از بزرگترین مخالفان گارسیا به شمار رفته و خواستار برکناری او بوده است.

1851839

در تمرین فردای توقف برابر الفیحا، رودی گارسیا به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش از جمله عبدالرحمن قریب و سلطان الغنام خشمگین بوده و اظهارات تندی را علیه آنها انجام داده و این مسئله منجر به این شده تا بازیکنان از مدیریت باشگاه خواستار اخراج گارسیا شوند.

النصر برای اینکه بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل بعد حضور پیدا کند، باید حتما در یکی از رقابت‌های لیگ و یا جام حذفی عنوان قهرمانی را از آن خود کند که رونالدو و هم‌تیمی‌هایش به این نتیجه رسیده‌اند النصر با هدایت گارسیا، موفق به انجام این مأموریت نخواهد شد.

گفته می‌شود که مدیریت النصر چهار گزینه را برای انتخاب جانشین گارسیا در نظر گرفته است. ژوزه مورینیو، ژرژ ژسوس، میگوئل آنخل روسو، سرمربی آرژانتینی سابق النصر و مارچول گالاردوی آرژانتینی افرادی هستند که نام آنها پیرامون نیمکت النصر شنیده می شود.

1851838
این فهرستی از مربیان النصر در دوره ریاست مسلی آل معمر است. بجز مارسلو سالازار که در 2 دوره و به صورت مربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفته، سایر نفرات با عقد قراردادی رسمی و به عنوان سرمربی النصر معرفی شده و در نهایت از کار برکنار شده‌اند.

جانشین گارسیا، به ششمین سرمربی تبدیل می‌شود که در زمان مدیریت مسلی آل معمر روی نیمکت النصر خواهد نشست. پیش از این نیز مانو منزس، پدرو امانوئل، میگل آنخل روسو، مارسلو سالازار و اکنون رودی گارسیا اسامی هستند که در دوره ریاست این مرد پرنفوذ عربستانی، هدایت زردپوشان شهر ریاض را برعهده داشته‌اند.