به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان که صحبت‌های خود درباره بازی با سپاهان را در یک فایل ویدئویی منتشر کرده است، در خصوص مسابقه فردای تیمش با شاگردان ژوزه مورایس گفت: تیم سپاهان نیازی به تعریف بنده ندارد. تیمی بسیار خوب، منظم و با سرعت درستی از بازی است. مس هم سعی کرده با تمرکز در این مسابقه حاضر شود و برای اجرای کیفیت درست در بازی و پیشبرد اهدافی که مدنظر ما است، برنامه‌ریزی شده.

وی در ادامه گفت: لیگ برتر حالا در بالای جدول، جذابیت‌های متفاوتی را دنبال می‌کند. سه تیم برای کسب مقام قهرمانی و چند تیم نیز برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. تیم ما برای اهداف خودش تلاش و پشتکار دارد و برای آن می‌جنگد؛ فارغ از اینکه باقی تیم‌ها به نتایج تیم ما توجه می‌کنند.

ربیعی در پایان گفت: چیزی که برای من اهمیت دارد این است که بازیکنان فردا بتوانند تمرکز کافی خودشان را برای اجرای کیفیتی که دارند را داشته باشند. خیلی خوشحالم ورزشگاه با استقبال هواداران رو به ر‌و است. هواداران سپاهان برای من قابل احترام هستند. امیدوارم مجموع این اتفاقات باعث شود که جدال جذابی را تماشا کنیم و برای بازیکنان هر دو تیم آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.

ویدئو: 297734