به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته چندین رسانه آلمانی از جمله روزنامه بیلد مدعی شدند مارکو رویس 33 ساله، کاپیتان و اسطوره دورتموند، آخرین مراحل تمدید قرار داد خود با این تیم را سپری می‌کند و فقط رسمی شدن آن باقی مانده است. این گزارشها مدعی بود ستاره دورتموند اوایل هفته آینده قرارداد خود را که در تابستان به پایان می‌رسد، یک فصل دیگر تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

بر اساس گزارش بیلد، رویس باید زیان‌های مالی سنگینی را بپذیرد؛ با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو، ستاره تهاجمی تا کنون بیشترین درآمد را داشته است. با جوایز و پاداش عملکرد، در بهترین حالت، او می‌تواند فقط هفت میلیون یورو در آینده به دست آورد. به زبان ساده، رویس تقریباً نیمی از حقوق خود را از دست می‌دهد، اما می‌تواند با باشگاه قلبش به کار خود پایان دهد. او مطمئناً می‌توانست در خارج از کشور کمی بیشتر درآمد داشته باشد.

1793540

اما درک هبل، مدیر برنامه‌های مارکو رویس، در گفتگو با شبکه اسکای آلمان این ادعاها را تکذیب کرد و گفت مذاکرات همچنان ادامه دارد و تا این لحظه به توافق نرسیده است.

مدیر برنامه‌های ستاره کهنه‌کار آلمانی در این مصاحبه گفت:" از دیدن این خبرها واقعا متعجب شدم. چون در حال حاضر هیچ توافقی در کار نیست. ما در حال مذاکرات خیلی خوب و هدفمند با باشگاه دورتموند هستیم و هر دو طرف بارها این را اعلام کرده‌اند. گفتگوهای ما با هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه و سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، کاملا حرفه‌ای و با احترام متقابل بوده است. من به عنوان یک اصل درباره عدد و رقم صحبت نمی‌کنم. مارکو نه تنها از بچگی دورتموندی بوده بلکه همیشه با تمام قلبش عاشق بی‌وی‌بی بوده است".

درک هبل در ادامه به اسکای آلمان گفت:" پول هرگز برای مارکو مساله نبوده است. در غیر اینصورت او در گذشته به پیشنهادهای متعددی که از باشگاه‌های مختلف داشت پاسخ مثبت می‌داد و به باشگاه شهر زادگاهش وفادار نمی‌ماند. در اینکه مارکو حاضر است به خاطر دورتموند فداکاری مالی بکند هیچ شکی نیست. اما شایعات و گمانه‌زنی‌های اخیر متاسفانه واقعیت ندارد و این شایعات چه درباره باشگاه و چه درباره مارکو بی‌انصافی است و حق مطلب را ادا نمی‌کند".

1789141