به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا فردا شب در اولین مسابقه خود در مرحله پلی‌آف در خانه خود پذیرای مقدونیه شمالی است. برنده این بازی نیز برای حضور در جام جهانی 2022 به مصاف پیروز تقابل پرتغال و ترکیه خواهند رفت. روبرتو مانچینی مدعی شد شانس هیچ تیمی برای صعود بیشتر نیست و ممکن است در این مرحله هر اتفاقی رخ دهد.

روبرتو مانچینی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما زمان زیادی نداشتیم و بازیکنان باید پس از سفرهای طولانی و بازی‌های فراوان ریکاوری می‌کردند. بنابراین ما در واقع فقط نصفه روز فرصت داشتیم تا برنامه های تاکتیکی را امتحان کنیم. به همین دلیل که ما روی همان بازیکنانی تمرکز کردیم که قهرمان یورو شدند، زیرا آنها یکدیگر را شناخته و می دانند باید چه کاری انجام دهیم.

همه مسابقات با نتیجه 0-0 شروع می شود و هر اتفاق ممکن است در طول 90 دقیقه رخ دهد. من شانس هیچ تیمی را بیشتر نمی بینم و همه مسابقات از جمله آنهایی که ممکن است روی کاغذ آسان به نظر برسند نیز باید برگزار شود. مقدونیه شمالی به خوبی دفاع می کند و بازیکنان باتکنیک و خوبی دارد، فراموش نکنید که آنها در مسابقات مقدماتی برابر آلمان پیروز شدند. 

هدف و آرزوی همه ما این است که فقط پیروزی را تجربه کنیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که روی خودمان تمرکز کنیم. ایتالیا فوتبال خوبی بازی می کند و ما نباید به هیچ چیز دیگری فکر کنیم. وقتی برای مسابقاتی چون یورو یا جام جهانی آماده می‌شوید، به اندازه کافی زمان دارید که با انرژی تمام در تمرینات کار کنید. اما وقتی در میانه فصل بازی می کنید، چنین شانسی برای شما فراهم نیست.

بازی کردن در پالرمو؟ اینجا همیشه از ما حمایت کرده اند و این بار نیز تمام صندلی های استادیوم پر خواهد شد. همچنین بازی کردن بعد از دو سال با 100 درصد ظرفیت خوشحال کننده است."