به گزارش "ورزش سه"، چلسی که چند روز پیش در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو مقابل رئال مادرید شکست خورده بود، امروز در خانه خود به مصاف برایتون رفت و با ارائه عملکردی ضعیف 2-1 شکست خورد.

این در حالی است که شاگردان لمپارد باید روز سه‌شنبه در همین ورزشگاه در بازی برگشت به مصاف رئال بروند.

لمپارد در پایان بازی پذیرفت که تیمش بسیار بد و ضعیف بازی کرده، اما گفت با توجه به اینکه چلسی بازی بزرگی مقابل رئال در پیش دارد نباید با انتقادهای ویرانگر روحیه تیم را از بین برد. او گفت می‌داند هواداران برای دیدار مقابل رئال به ورزشگاه آمده و تیم‌شان را تنها نخواهند گذاشت.

1852653

چلسی چطور می‌تواند از این شرایط بحرانی خارج شود؟
کل تیم، همه ما، امروز کمتر از آنچه باید بودیم. چطور می‌توانیم خیلی سریع بهتر بشویم؟ به نظر من همه چیز به اصول اولیه فوتبال برمی‌گردد. ولی ما روز سه‌شنبه یک بازی مهم در پیش داریم و نباید خومان را بیش از حد اذیت کنیم و روحیه‌مان را نابود کنیم. باید بفهمیم چرا بازی امروز اینطور پیش رفت.

هر طور نگاه کنید این باخت ناراحت‌کننده است
به اندازه کافی خوب نبودیم. در همه اصول حرفه‌ای فوتبال، از جنگیدن گرفته تا دویدن مشکل داشتیم. اما به نظر من نمی‌توان بچه‌های چلسی را به کم‌کاری متهم کرد. هر طور نگاه کنید این باخت ناامیدکننده است. آنها تیم بهتری بودند و برنده شدند. حتی می‌توانستند با اختلاف بیشتری برنده شوند. آنها مثل یک تیم واقعی بازی کردند و البته توجه داشته باشید که بازیکنان برایتون مدت‌هاست کنار هم بازی می‌کنند.

چلسی با این وضعیت چطور به موفقیت مقابل رئال امیدوار است؟
در فوتبال هر روندی ممکن است خیلی سریع تغییر کند. رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نماد اوج فوتبال است. بله، من بعد از این باخت به بازیکنان چیزهایی خواهم گفت که ترجیح می‌دهم درون تیم بماند.

هواداران چلسی سه‌شنبه شب برای تشویق تیمی به استادیوم می‌آیند که برای برگرداندن ورق حاضر است هر کاری انجام بدهد. ما باید این کار را بکنیم.