به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در لحظات پایانی دور گروهی دروازه خود را مقابل صربستان باز شده دید و فرصت صعود مستقیم را از دست داد تا حالا امشب در دور پلی‌آف جام جهانی برابر ترکیه به میدان برود. فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه پرتغال تاکید کرد به ترکیب تیمش اطمینان کامل داشته و آنها قصد دارند مردم پرتغال را خوشحال کنند.

فرناندو سانتوس گفت: "این تیم پرتغال معمولا به‌خوبی به فشارها پاسخ می‌دهد. ما به دو فینال رسیده و در هر دو مسابقه به پیروزی دست یافتیم. همچنین در مسابقات مقدماتی که تعیین کننده بود، ما همیشه به استثنای آخرین دیدار مقابل صربستان به فشارها پاسخ مثبت دادیم. فشار یک عامل منفی نبوده و برای ما عامل مثبت است. بازیکنان پرتغال بسیار باتجربه هستند. حالا یک فینال دیگر در پیش داریم و می‌خواهیم به 11 میلیون پرتغالی شادی هدیه کنیم. 

البته ما در دیدار مقابل صربستان خوب بازی نکردیم و اگر نمایش بهتری داشتیم به هدف خود می‌رسیدیم. ما باید استانداردهای بالایی برای تیم تعیین کنیم، این بازیکنان تجربه زیادی دارند و اجازه نمی‌دهند که تحت‌تاثیر شرایط مسابقه قرار بگیریم. په‌په برای این دیدار در دسترس نیست، اما من به بازیکنانی که دعوت کرده‌ام اطمینان کامل دارم.

ما فوتبال ترکیه را به‌خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که کیفیت بالایی هم از نظر ارسال پاس و هم اجرای سبک بازی در این تیم وجود دارد. ترکیه تیمی است که با شور فراوان و با قلب خود بازی می‌کند و بسیار رقابت‌طلب هستند. ما نیز باید با روحیه و فداکار بوده و از شور و اشتیاق برخوردار باشیم."