ستاره جوان توپچی‌های لندن مانند فینال یورو 2020 یک پنالتی حساس را از دست داد که ممکن است بعداً در تعیین قهرمان لیگ موثر باشد.

آرسنال امروز دومین بازی متوالی خود در لیگ را با نتیجه 2-2 به پایان رساند تا حضور منچسترسیتی را بیش‌تر از هر زمانی پشت سر خود حس کند.

طرفداری | در چهارچوب هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس، آرسنال مقابل وست‌هم، در حالیکه با 2 گل از حریف خود پیش بود، متوقف شد تا دوباره شاهد لغزش توپچی‌های لندن در حساس‌ترین مقطع فصل باشیم؛ آن هم درست در زمانی که منچسترسیتی حریفان را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد.

در دقیقه 52 این مسابقه، آرسنال این شانس را داشت تا بازی را 3-1 به نفع خود کند؛ اما بوکایو ساکا، ستاره جوان این تیم پنالتی خود را از دست داد و قرمزهای لندن 2 دقیقه بعد گل مساوی را نیز دریافت کردند؛ پنالتی‌ای که ممکن است معادلات قهرمانی این فصل لیگ برتر را برهم بزند. در این راستا، این وینگر جوان در پستی در صحفه شخصی خود در اینستاگرام، از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد:

صرف نظر از نتیجه، من همواره مسئولیت خود را می‌پذیرم. توپچی‌ها، از شما (بابت از دست دادن پنالتی) عذرخواهی می‌کنم؛ من هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا آن را جبران کنم.

 

آرسنال در بازی بعدی خود در لیگ برتر میزبان ساوتهمپتون خواهد بود و پس از آن به منچستر سفر خواهد کرد تا حساس‌ترین جدال فصل را در اتحاد مقابل منچسترسیتی برگزار کند. آرسنال با 31 بازی و 74 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.