به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته موفق نشد برابر وستهم به پیروزی برسد و در حالی که با دو گل از حریف پیش بود در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد. 

بوکایو ساکا این فرصت را داشت که سه امتیاز این بازی را برای تیمش به ارمغان بیاورد اما ضربه پنالتی را از دست داد و این دومین بار متوالی بود که آنها چنین فرصتی را از دست می‌دادند تا بتوانند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. 

ژسوس که از عملکرد تیمش بسیار ناراحت و ناامید به نظر می‌رسد معتقد است که آنها باید از تکرار چنین اشتباهاتی در آینده خودداری کنند. 

1837691

او در این باره اظهار داشت:« بار دیگر سه امتیاز در دست ما بود. به عنوان یک تیم باید سطح‌مان را بالا ببریم و به اصول و قواعدی که داشتیم برگردیم. ما از نقاط قوت خودمان باخبر هستیم، می‌دانیم که توان انجام چه کارهایی را داریم. می‌دانیم که از کجا باید به حریف حمله کنیم. در 10 تا 20 دقیقه ابتدایی عالی بودیم اما سپس افت کردیم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، چنین شرایطی نباید رخ دهد!

همه چیز از پنج تا 10 دقیقه قبل از پنالتی شروع شد چون دقیقا وقتی گل دوم را زدیم دست از تلاش برداشتیم. به عنوان یک تیم زمان مقصر دانستن کسی نیست، فقط باید سطح تیمی را دوباره بالا ببریم و به اصولی که داریم برگردیم. این تنها راهی است که بتوانیم دوباره برای قهرمانی بجنگیم.»