به گزارش "ورزش سه"، چلسی این هفته در حالی برابر برایتون شکست خورد که فردا شب در استمفوردبریج باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید باشد. 

شرایط دشوار این تیم در طول فصل با حضور فرانک لمپارد به عنوان جانشین موقت گراهام پاتر هم بهبود پیدا نکرد و آنها حالا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هم قرار دارند. 

سه شکست متوالی در سه بازی پس از حضور اسطوره باشگاه چلسی روی نیمکت این تیم باعث شده که بسیاری از هواداران به صورت کلی از این تیم در این فصل ناامید شوند اما لمپارد معتقد است که تیمش عطش بسیاری برای کسب پیروزی دارد. 

1853341

او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من فکر می‌کنم شاید بعضی از بازیکنان اعتماد به نفس لازم را از دست داده باشند چون این چیزی است که می‌توان به خوبی در تیم دید. وقتی شما توپ را در اختیار بگیرید اما اعتماد به نفس کافی نداشته باشید، پاس رو به عقب می‌دهید. 

این چیزی است که شاید از نگاه بسیاری نداشتن اشتیاق یا شاید نبود شوق و علاقه در بازیکنان باشد اما من چنین چیزی را در تیمم احساس نمی‌کنم. من احساس می‌کنم که بازیکنان چلسی تشنبه موفقیت با پیراهن این تیم هستند اما آمادگی کافی را ندارند.»