سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها معتقد در بازی فردا هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد

رئال مادرید می‌خواهد با کارلتو خاطرات شیرین سال گذشته در لندن را تکرار کند.

طرفداری | در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در استمفوردبریج مهمان چلسی خواهد بود. مادریدی‌ها بازی رفت را با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیده‌اند و روی کاغذ از شانس بالاتری نسبت به چلسی برای صعود به نیمه‌نهایی برخوردارند؛ با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی 63 رئال مادرید اذعان دارد که هنوز 90 دقیقه کامل در پیش روی شاگردانش است و هر اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ دهد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا گفت:

بازی فردا؟

برای بازی فردا هیجان‌زده‌ایم و در شرایط خوبی به سر می‌بریم؛ باید بازی کاملی را به نمایش بگذاریم چرا که هنوز 90 دقیقه باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. با وجود اینکه فقط 2 گل در برنابئو به ثمر رساندیم، بابت بازی رفت پشیمانی ندارم؛ فردا هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد.

اگر شانس خوبی داشته باشیم می‌توانیم یک نیمه‌نهایی و یک فینال دیگر را تجربه کنیم؛ مهم این است که قدم‌به‌قدم پیش برویم. اگر دوباره به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسیم نشان‌دهنده این است که کار خود را به خوبی انجام داده‌ایم؛ رسیدن به چنین مرحله‌ای برای دومین سال متوالی خیلی خوب است.

ترکیب فردا؟

این که به یک ترکیب ثابت فکر کنم و آن را قبل از بازی قید کنم، بی‌احترامی به بقیه بازیکن‌هاست؛ بخصوص آن‌هایی که کمتر بازی می‌کنند. مثلاً اگر به ترکیب ال‌کلاسیکوی کوپا دل ری فکر کنم، این یک بی‌احترامی برای ناچو و آسنسیو خواهد بود که شنبه درخشیدند. ما گزینه‌های زیادی داریم و ایده‌های من برای هر بازی متفاوت است.

کاماوینگا؟

کاماوینگا مجدداً به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد.

بلینگام؟

متأسفانه بازیکن دورتموند است و من راجع‌به بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبتی ندارم.

برزیل؟

دوست ندارم درباره این موضوع هم حرف بزنم؛ من می‌خواهم در رئال مادرید بمانم.

کروس؟

او اسطوره ما است؛ تونی می‌خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود.

اظهارات لاپورتا؟

اطلاعی ندارم؛ چرا که ما در سفر بودیم. به هر حال آن پرونده در حال بررسی است و من نظری راجع‌به آن ندارم.

حضور تاد بولی در رختکن چلسی؟

فکر می‌کنم به آن‌ها انگیزه دهد؛ چلسی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و شاید این مسئله به کمک آن‌ها بیاید.