به گزارش "ورزش سه"، چلسی در روزهای گذشته یک جلسه مذاکره با یولیان ناگلزمان برگزار کرد و حالا گزارش‌ها از آلمان حاکی است این باشگاه انگلیسی در تماس با بایرن از مدیران باشگاه خواسته است نظر خود را درباره مبلغی که چلسی در صورت تمایل به استخدام ناگلزمان باید بپردازد اعلام کنند.

به نظر می‌رسد ناگلزمان در صدر فهرست نامزدهای مد نظر چلسی قرار دارد و تاد بولی و بهداد اقبالی مصمم هستند این مربی آلمانی را به عنوان سرمربی دائمی خود استخدام کنند. اما قرارداد ناگلزمان با بایرن مونیخ به شکلی است که هر باشگاهی به دنبال جذب او باشد باید به باواریایی‌ها غرامت پرداخت کند. این در حالی است که بایرن این مربی را اخراج کرده است.

1853563

آنتونی بَری که به عنوان دستیار توماس توخل و گراهام پاتر در کادر فنی چلسی فعالیت می‌کرد می‌تواند در آینده ناگلزمان نقش موثری بازی کند. توماس توخل خواهان اضافه شدن او به کادر فنی‌اش در بایرن مونیخ شده است اما چلسی در اولین واکنش به باواریایی‌ها اعلام کرده که با این انتقال موافق نیست.

چلسی حالا می‌تواند در مذاکرات جدیدش با بایرن مونیخ از کارت آنتونی بَری برای امتیاز کردن از باشگاه آلمانی استفاده کند.

علاوه بر ناگلزمان در فهرست تهیه شده از طرف مالکان چلسی نام چند گزینه دیگر دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به لوئیس انریکه و روبن آمورین، سرمربی اسپورتینگ، اشاره کرد. اما به نظر می‌رسد در حال حاضر کفه ترازو به سمت حضور ناگلزمان روی نیمکت چلسی سنگین شده است.

1853564