به گزارش "ورزش سه"، نوئل گالاگر همواره به عنوان هوادار سرسخت منچسترسیتی شناخته می‌شود. او حتی قبل از انتقال باشگاه آبی‌پوش شهر منچستر به گروه تجاری ابوظبی در سال 2008 هوادار این تیم بود. با این حال، گالاگر به دلیل "برنامه‌ریزی بد" نمی‌تواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند زیرا در تاریخ یاد شده باید کنار گروه موسیقی خود در سن‌دیه‌گو حضور داشته باشد.

گالاگر که در حال حاضر در ایتالیا به سر می‌برد در گفت‌وگو با اسکای اسپورت این کشور در مورد لیگ قهرمانان اروپا و امیدهای سیتی برای فتح این جام صحبت کرد.

او در پاسخ به این سوال که از میان حریفان ایتالیایی سیتی کدامیک را ترجیح می‌دهد گفت: "من اینترمیلان را ترجیح می‌دهم چرا که آنها خیلی خوب نیستند. لوکاکو در این تیم وحشتناک است. بعد میلان، چون ناپولی کمی بهتر است. به نظرم ناپولی به خاطر هواداران پرشوری که دارد می‌تواند خطرناک‌ترین حریف فینال باشد."

این هوادار مشهور سیتی یک بار دیگر با تاکید به انتخاب اینتر به عنوان حریف ایده‌آل خود برای سیتی گفت: "همه تیم‌های ایتالیایی و هوادارانشان جو واقعا خوبی دارند اما اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، اینتر خواهد بود چرا که آنها امسال خیلی خوب نیستند."

گالاگر تاکید کرد که امسال تیمش شانس بالایی برای فتح چمپیونزلیگ دارد: "فکر می‌کنم امسال، سال ما باشد به خصوص که ارلینگ هالند را هم داریم."