به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی عنوان کرد: امروز به درستی تصاویری از ورزشگاه آزادی که فکر کنم نیم قرن سابقه دارد، نشان دادند. واقعیت این است که ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه ملی ما نیاز به بودجه ملی هم دارد. مجلس و هیئت وزیران باید عزمی داشته باشند و تزریق بودجه مقطعی خیلی با تاخیر انجام می‌شود. مثل قطاری است که حرکت می‌کند و همزمان تعمیر می‌شود.

وی افزود: طبیعی است ورزشگاه بعد از نیم قرن، امکانات و زیر ساختش مستهلک می‌شود. عدد و رقم را شرکت توسعه یک جا گفتند اما ما دوست داریم خودشان این عدد را بگویند چون از مسئولیت ما خارج است. ورزشگاه آزادی آبروی فوتبال ماست و ویترین فوتبالی ملی و باشگاهی ماست. خواهش ما این است که مجلس محترم شورای اسلامی که ما دیروز هم آنجا بودیم، کمک کنند. این موضوع دیروز بحث شد و واقعا از توان وزارت ورزش هم خارج است.

ویدئو: 298127

او درباره حضور حداقلی تماشاگران در بازی‌های پرسپولیس و استقلال گفت: هم بحث درآمدزایی است و هم حضور هواداران، ظلمی است که به پرسپولیس و استقلال می‌شود. بازسازی ورزشگاه آزادی خواسته مردم هم هست و امیدوارم یک عزمی باشد و هم نمایندگان مردم در مجلس و هم دولت فکری کنند تا ورزشگاه با سرعت بیشتری بازسازی شود.

نایب رئیس فدراسیون با اشاره به نواقص این استادیوم و کمک دولتی اظهار داشت: در جلساتی که بودیم مشکل اصلی همان تامین منابع بود و اعتبار ویژه می‌خواهد که از توان وزارت ورزش خارج است.