به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که امشب در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحدات اردن رفته بود، در حالی با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد که ابتدا در دقیقه 9 با گل وحدت حنانوف پیش افتاد اما با گل‌هایی که در دقایق 22 و 55 دریافت کرد تن به شکست داد.

یکی از سوژه‌های جذاب برای عکاسان حاضر در ورزشگاه در همان نیمه اول و روی گل تساوی الوحدات ظاهر شد. سزار گوئیه پس از آنکه درون محوطه جریمه سپاهان پاس عالی سمرین را دریافت کرد بدون معطلی در مصاف تک به تک با نیازمند توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا اینگونه دروازه طلایی پوشان را باز کند.

گوئیه سپس به کنار خط عرضی زمین رفت و با گرفتن ژست تیراندازی شادی گل خود را نشان داد. ژست او در واقع برگرفته از ژست یوسف دیکچ تیرانداز ترکیه‌ای بود که در المپیک 2024 با مدال‌آوری خود همه را شوکه کرد. سزار گوئیه با این گل ظاهرا قلب تیم ژوزه مورایس را هدف قرار داد چرا که پس از آن سپاهان دیگر نتوانست به بازی برگردد و با دریافت گل دوم خیلی زود اولین شکست خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها را تجربه کرد.

2082783
2082780
2082782
2082781

این اولین گل سزار در این دوره مسابقات لیگ قهرمانان بود و باید دید او در گل‌های احتمالی بعدی که خواهد زد باز هم به همین شکل شادی گل خواهد کرد یا خیر.