به گزارش "ورزش سه"، شروع استقلالی‌ها در فصل جدید لیگ برتر کمی دور از انتظار بود. هرچند آنها نسبت به مدت مشابه فصل قبل فقط 2 امتیاز کمتر دارند؛ اما ضعف این تیم در خط دفاعی حسابی مشهود است. اگر بنا بر مقایسه باشد تیم استقلال با همین سرمربی فصل قبل در سه هفته اول فقط یک گل دریافتی داشت؛ ولی در فصل جدید 4 گل دریافتی در سه بازی را تجربه کرده که برای یک تیم مدعی چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

در واقع سیدحسین حسینی که مدافع عنوان "بهترین دروازه‌بان" است در فصل جدید اصلا نتوانسته از این عنوان دفاع کند و هنوز موفق به کلین‌شیت نشده است.

2071243

شاید برای حسینی که به دلیل حواشی و نتایج استقلال در شوک فرو رفته بود، کمی وقفه و استراحت ذهنی لازم بود که به لطف فیفادی و تعطیلی لیگ این مهم برایش حاصل شد و از حالا به بعد باید عملکردش را دید. ظاهرا قسمت بر این بوده که فصل برای کاپیتان استقلال از هفته اول لیگ نخبگان و مصاف با الغرافه آغاز شود و شاید درخشش حسینی و کلین‌شیت‌هایش قرار است از آسیا استارت بخورد.

نه فقط جواد نکونام بلکه همه هواداران استقلال خوب می‌دانند اگر حال حسینی خوب باشد یعنی نصف راه را رفته‌اند و به همین دلیل است که عملکرد خوب این بازیکن بیش از هر اتفاق دیگری می‌تواند آنها را به ادامه فصل امیدوار کند.