به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان گذشته از بروسیا دورتموند راهی منچسترسیتی شد و تنها در طول 28 بازی توانست 32 گل به ثمر برساند.

او به این ترتیب توانست با رکورد بیشترین تعداد گل زده در لیگ برتر برابر شود و حالا امیدوار است که بتواند به تیمش در ادامه کورس قهرمانی کمک کند و تجربه کسب اولین جامش را با سیتی به دست آورد. 

این مهاجم نروژی به تاکتیک‌های فوق العاده گلزنی خود در زمین معروف شده و حالا می از تاکتیک دیگری که او در این زمینه به کار گرفته و از دید سایرین پنهان مانده توجه می‌کند. 

1840961

این مدافع برنتفورد در گفتگو با اسکای اسپورت در این زمینه اظهار داشت:« او بازیکنی قدرتمند است و ما برخورد دلنشین و جالبی با هم در زمین داشتیم. نیشگون‌های هر از گاهی بین این بازیکن و من در زمین هم رخ داد که شاید غیرمنتظره بود.»

او در پاسخ به این سوال جیمی کاراگر که آیا هالند بیشتر اقدام به این کار می‌کرد یا خودش گفت:« صادقانه باید بگویم که بیشتر او بود که این کار را انجام می‌داد. اما این موضوع برای من اهمیتی نداشت و شاید کمی هم از این رفتارش خوشم آمد.»

می با اشاره به تلاش برای متوقف کردن این بازیکن اضافه کرد:« مشخصا ما هم تلاش می‌کردیم به شکل فیزیکی مانع او شویم و از بدن خودمان در محوطه جریمه استفاده کردیم تا اجازه ندهیم او به پست و جایگاهی که دوست داشت در زمین قرار بگیرد برسد.»