به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود و توانست از این دیدار یک امتیاز کسب کند. بهروز نوروزی فرد مدافع خودروسازان در خصوص تساوی بدون گل پیکان برابر صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود، صنعت نفت برای بقا در لیگ می‌جنگید و این موضوع کار را سخت کرد. در مجموع به نظرم ما با جنگندگی و خلق موقعیت‌های بیشتر، تیم برتر میدان بودیم. اما نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. فکر می‌کنم یک امتیاز این دیدار برای صنعت نفت خوب بود و آنها توانستند فاصله خود را با مس  کرمان کمتر کنند اما تساوی در این دیدار تاثیری در جایگاه‌مان در جدول نداشت. به نوعی این تساوی به درد نخور بود.

او در مورد داوری اين بازی ادامه داد: انصافا داور عالی و بدون نقص سوت زد و به او و کمک هایش خسته نباشید می‌گویم.

این بازیکن نظرش را درباره‌ کم گل شدن بازی‌های پیکان در این فصل، اینگونه بیان کرد: آقای حسینی‌ روی کارهای تدافعی تمرکز بسیاری دارند،‌ شاید به همین دلیل است که بازی‌های ما کم گل از آب در می‌آید. البته ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما با کم دقتی یا بدشانسی تبدیل به گل نمی‌شوند. انشاالله در چهار هفته پایانی آمار گل‌های زده خودمان را ارتقا ببخشیم.

بازیکن پیکان در خصوص جایگاه احتمالی این تیم در پایان فصل، اظهار داشت: تمام تلاش خودمان برای صعود به رتبه‌های بالاتر خواهیم کرد. چرا که فاصله امتیازی ما با تیم‌های بالاتر، کم است و فکر می‌کنم با یک یا دو برد بتوانیم در جدول صعود داشته باشیم. به هرحال باید بدانید ما تیم جوانی هستیم و این ریسکی است که هرکسی به جان نمی خرد.

وی در رابطه با بازی‌های سخت پیکان در ۴ هفته پایانی عنوان کرد: هفته بعد با تراکتور بازی داریم، آنها تیم بسیار خوبی هستند.ما در  سه دیدار دیگر باید به مصاف پرسپولیس و سپاهان مدعی و همچنین تیم بسیار خوب مس رفسنجان برویم. تمام بازی‌های ما سخت پشت سر هم افتاده اما تمام خودمان را برای کسب بهترین نتایج خواهیم کرد. فکر می کنم بیشترین تاثیر را در تیم قهرمان داریم.

نوروزی فرد در مورد حضور شهاب حسینی ستاره سینمای ایران در تمرین پیکان افزود: بعد از پایان تمرین آقای حسینی‌ آمده بودند و با بچه‌ها برخورد بسیار گرمی داشتند و از ایشان تشکر می‌کنم که به تمرین ما آمدند و باعث خوشحالی تیم شدند. امیدوارم همیشه موفق باشند.