به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از جدایی از چلسی و پیوستن به رئال مادرید درگیر مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت شد که شانس حضور در میدان را از او گرفت. 

این ستاره سابق چلسی بارها سعی کرد که توجه کارلو آنچلوتی را جلب کند و وارد ترکیب این مربی ایتالیایی شود اما همچنان موفق به انجام این کار نشده و به نیمکت نشینی محض در سانتیاگو برنابئو تبدیل شده است. 

با این حال کمپانی که پیش از این سابقه بازی کنار او در تیم ملی بلژیک را داشته معتقد است که این بازیکن هنوز هم از توانایی‌های بسیاری برخوردار است که می‌تواند آنها را به نمایش بگذارد. 

1737170

سرمربی فعلی برنلی در این باره به تلویزیون بلژیکی RTBF گفت:« او هنوز هم می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان گل بزند. او می‌تواند جام قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. هنوز جادوی بسیاری در وجود و شخصیت این بازیکن وجود دارد. باید بهترین آرزوها را برای او داشته باشید تا بتواند به جایگاهی که شایستگی آن را دارد دست پیدا کند.»

او در واکنش به اظهاراتی که درباره پایان دوران فوتبال او مطرح می‌شود اضافه کرد:« مهم‌ترین نکته این است که ادن مصدومیت‌هایی داشته و این چیزی است که باعث ایجاد این تغییرات شده است. شما باید به این واقعیت که او کنترلی روی این مصدومیت‌ها نداشته احترام بگذارید. او با این شرایط و اتفاقاتی که پس از آن رخ داده درگیر بوده و باید بدانیم که بازگشت به اوج همیشه بسیار سخت است. هنوز خیلی زود است که درباره پایان دوران فوتبال ادن حرف بزنیم.»