به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی رایو وایه‌کانو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و نایب قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ اسپانیا را قطعی کند. 

حواشی چند روز اخیر و شایعاتی که درباره تصمیم مدیران این باشگاه و شخص لاپورتا برای اخراج ژاوی در انتهای فصل جاری منتشر شده بود نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشت اما بازیکنان بارسا توانستند عملکرد خوب و درخشانی ارائه کنند و سه امتیاز این بازی را به دست آورند. 

2022771

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که ژاوی پس از پایان این بازی قصد داشت با لاپورتا صحبت کند و برخی از مسائل به وجود آمده را روشن کند اما رییس باشگاه بارسلونا حاضر نشد صحبتی با او داشته باشد و به سرمربی تیمش گفت که وقتی فصل به پایان رسید، جلسه رسمی‌ای بین آنها برگزار خواهد شد. 

او پس از پایان بازی روز گذشته به رختکن رفت و با ژاوی دیدار داشت و به او به خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی لالیگا تبریک گفت اما خیلی سریع ورزشگاه را ترک کرد. روزنامه اسپورت مدعی شده است که حال لاپورتا چندان خوب نبود و گفته می‌شود که به همین دلیل فرصت بیشتری برای دیدار با ژاوی و بازیکنان بارسا نگذاشت.