به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه خیریه عمل که زمانی محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد بود، در اختیار تیم تهرانی دیگری است که کم سر و صدا و بی‌هیاهو کار خود را در رقابت‌های لیگ پی می‌گیرد. تیمی نوپا که در چهارمین فصل حضور در رقابت‌های لیگ فوتبال، اعتبار و آبروی نسبتا مناسبی برای خود دست و پا کرده است‌.

آنها امروز مطابق معمول تمرینات خود را در زمین خیریه عمل در شرایطی به پایان رساندند که ساکت الهامی، سرمربی این تیم مثل همیشه بازیکنانش را به دو دسته تقسیم کرده و در محوطه مرکزی زمین حرکات آنها را زیر نظر گرفته و با قطع تمرین نکات فنی را به آنها اعلام می‌کرد. این در شرایطی بود که دستیاران وی شاهرخ بیانی، عادل باباپور، مصطفی صداقت و همین‌طور داود فنایی هم به صورت جداگانه بر انجام این تمرین نظارت داشتند و یکی-دو بازیکن جوان نیز زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، بدنساز این تیم به تمرین مشغول بودند.

1853884

در بین بازیکنان هوادار، مهدی عبدی به واسطه حضور ناگهانی‌اش در دو روز گذشته شاید بیش از دیگران مورد توجه بود، اما به جز این مدافع حضور بازیکنان مشهورتری مثل مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، محمدجواد محمدی و عزت‌الله پورقاز جلب نظر می‌کرد.

آنها با انجام یک بازی درون تیمی پرانرژی آرام آرام خود را از زیر فشار سنگین شکست مقابل استقلال خارج می‌کردند، درحالی که ساکت الهامی آرام و فکور به پایان دادن به شرایط روحی ناشی از این مسابقه و نتیجه ناباورانه‌اس فکر می‌کرد. چیزی که به شدت او را آزار داده و درحالی‌که اطرافیان مدام به او توصیه می‌کنند که چندان به این نتیجه فکر نکند اما او توی کَتش نمی‌رود که چنین باختی را پشت سر گذاشته باشد.

1853883

الهامی در تمرین امروز با آرامش بازیکنان را بعد از تمرین راهی منازل‌شان کرد و سپس بازی و تمرین امیدهای هوادار را زیر نظر گرفت تا به جوان‌های تیمش هم امیدی داده باشد. آنها در مسابقه بعدی مقابل گل‌گهر قرار خواهند گرفت که بعد از تساوی با فولاد برای حفظ رتبه چهارم با تمام وجود به میدان خواهند آمد و البته برای هوادار نیز در این مسابقه یک بازی تازه برای اعاده حیثیت و جبران مافات است؛ بنابراین انتظار می‌رود مثل همیشه تیم الهامی مقابل تیمی که به هرحال همچنان سایه امیر قلعه‌‌نویی را بالای سر خود دارد، دردسرساز و خطرناک باشد.

1853882

چیزی که هواداری‌ها امروز تجربه‌اش کردند، بازگشت شور و نشاط و حالت نرمال روحی به تمرینات تیمی است که قصد ندارد زحمات طول این فصل را مقابل یک مسابقه قربانی کند. این زمانی است که آنها باید کمی هم فراموش‌کار باشند.