به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا امشب در حالی شاگردانش را در آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ فرستاد که آنها دیدار رفت را با برتری 3-0 به پایان رسانده بودند. سیتیزن‌ها نه تنها در نیمه اول اسیر پروژه کامبک میزبان نشدند بلکه صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند که ارلینگ هالند آن را از دست داد. مهاجم نروژی در نیمه دوم خیلی زود این اشتباه خود را با گلزنی جبران کرد.

هالند خیلی زود می توانست زهر خود را در این دیدار خالی کند اما کمی بدشانس بود. او با یک فرار عالی در دقیقه 19 دایو اوپامکانو را مجبور به مرتکب شدن خطای منجر به اخراج شد تا بعد از این اتفاق مثل یک صحنه گل شادی کند اما این جشن خیلی دوام نداشت و کلمنت تورپمن بعد از بازبینی صحنه در VAR آفساید هالند را اعلام کرد.

1854388

مهاجم سیتی روی خطای هند اوپامکانو در اواخر نیمه اول یک شانس گلزنی طلایی به دست آورد اما این بار هم شانس با مدافع فرانسوی یار بود و هالند در حالی که گورتزکا پیش از زدن ضربه حسابی روی اعصابش رفته بود، توپ را خیلی بالاتر از جایی که باید می زد، زد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

مهاجم گلزن که گل سوم تیمش را در بازی رفت به ثمر رسانده بود سرانجام در نیمه دوم یک ماموریت موفقیت آمیز را رقم زده و توانست دروازه حریف را بدون چون و چرا باز کند. او در دقیقه 57 روی پاس کوین دی‌بروینه صاحب توپ شد و با یک فرار برق آسا خود را به محوطه جریمه حریف رساند.

1854387

مقابل هالند بازهم اوپامکانو قرار داشت و مهاجم سیتی با یک دریبل زیبا تیر خلاص را به او زده و با نقش بر زمین کردن مدافع بایرن با شوتی غیرقابل مهار دروازه یان زومر را در موقعیت تک به تک باز کرد.

1854389
1854390
ویدئو: 298282