به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با سه گلی که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در اتحاد به ثمر رسانده بود، تا حدود زیادی خیال خود را از صعود به نیمه نهایی راحت کرد و به همین خاطر امشب شاگردان پپ گواردیولا با آرامش زیادی به میدان رفتند.

در نهایت بازی برگشت دو تیم هم با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا منچسترسیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-1 به برتری برسد و حریف رئال مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ شود.

1854417

تک گل سیتیزن‌ها در بازی امروز توسط ستاره این روزهای تیم پپ گواردیولا، یعنی ارلینگ هالند، به ثمر رسید. جایی که روی یک ضدحمله ستاره نروژی بعد از تحقیر دایوت اوپامکانو و دریبل این مدافع فرانسوی بایرن مونیخ با یک بغل پا دروازه یان سومر را باز کرد.

ویدئو: 298282

اما این گل ارلینگ هالند خاطره گل چند سال پیش لیونل مسی مقابل همین بایرن مونیخ را زنده کرد. جایی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 بارسلونا با سه گل بایرن مونیخ را شکست داد و یکی از گل‌های تیم کاتالانی توسط مسی مشابه همین گل امروز هالند به ثمر رسید. فوق ستاره آرژانتینی آن زمان بارسلونا با تحقیر ژروم بواتنگ دروازه بایرن را باز کرد و یکی از ماندگارترین گل‌های لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.