به گزارش "ورزش سه"، یکی از عادی‌ترین اتفاقات این فصل لیگ برتر انگلیس و البته فوتبال اروپا درخشش ارلینگ هالند در ترکیب منچستر سیتی بوده است. بازیکنی که در تابستان از دورتموند به جمع سیتیزن ها پیوست و حالا خیلی زود به یک ستاره کلیدی در ترکیب تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

منچسترسیتی در حالی امروز مقابل بایرن به تساوی 1-1 رسید و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد که تک گل این تیم توسط همان همیشگی یعنی ارلینگ هالند به ثمر رسید. ستاره نروژی که برای دوازدهمین بار در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد تا تقریباً عنوان آقای گلی خود در این تورنمنت را هم قطعی کرده باشد.

بعد از بازی امشب الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا به تمجید از ارلینگ هالند پرداخت و گفت: "زمانی که هالند متولد شد، چیز خاصی به دنیا آمد. او شماره 9 را دوباره زنده کرد. ما به این مهاجمان بزرگ عادت کرده بودیم که خیلی متحرک و سریع نبودند. فان باستن این موضوع را تغییر داد. هالند تکنیک فان باستن را ندارد اما او قدرت گولیت و عطش ترسناکی دارد. او یک عزم غیر معمول دارد، به نظر من همه رکوردهای ممکن را دوباره می شکند، او در تیمی است که به وی امکان گلزنی خیلی بیشتر را می دهد. دیدن بازی او فوق العاده است."