به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در مسابقه برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا سه بر صفر برابر سویا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
منچستریونایتد پس از این شکست در بازی نیمه نهایی جام حذفی به مصاف برایتون می‌رود.

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت:"مطمئنا سویا یک بازی عالی و دیدنی انجام داد. سویا، مانند یونایتد در اروپا تیم بزرگی است. فکر می‌کنم بهترین راه حل این است که روی خودمان متمرکز باشیم، کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم و کارهایی که باید انجام دهیم برنده شدن با احترام به حریف است. منچستریونایتد یکی از بهترین تیم‌های بریتانیاست، اما فکر می‌کنم ما شایسته انجام این نوع بازی در جام حذفی هستیم."

1855025

جوئل ولتمن و ایوان فرگوسن در پیروزی 2 بر یک هفته گذشته مقابل چلسی مصدوم شدند. دی زربی گفت که وضعیت آن‌ها روز شنبه مشخص خواهد شد. او توضیح داد:"وضعیت مصدومان هنوز مشخص نیست. فردا صبح بررسی می‌کنیم. ما دو روز دیگر فرصت داریم، بنابراین زمان داریم تا شرایط را درک کنیم و وضعیت خود را تجزیه و تحلیل کنیم."

دی زربی اعلام کرد که تیمش می‌تواند با یونایتد رقابت کند. سرمربی ایتالیایی ادامه داد:"اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، اگر می‌خواهیم ذهنیت خود را بهبود ببخشیم، باید طبیعی بازی کنیم. ما نباید تحت فشار قرار بگیریم یا شاید بهتر است این فشار را دوست داشته باشیم. ما باید به احساس این فشار عادت کنیم زیرا انجام این نوع بازی باید یک افتخار باشد نه یک مشکل. 

دوست دارم بازی را با ذهنیت و ایده مثبت شروع کنم و لذت ببرم. برای نشان دادن کیفیت خود باید سعی کنیم از آن لذت ببریم. ما می‌توانیم بازی را ببریم، شاید ببازیم، اما مطمئناً می‌توانیم رقابت کنیم. ما می توانیم در یک مسابقه با آن‌ها رقابت کنیم."