به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، مهاجم باشگاه منچسترسیتی نسبت به تساوی آرسنال و ساوتهمپتون واکنشی دو کلمه ای نشان داد.

رقابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در حالی ادامه دارد که آرسنال پس از توقف مقابل لیورپول و وستهم، شب گذشته نیز به تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون رضایت داد. شاید توپچی ها فکر می کردند مقابل قعرنشین لیگ کاری آسان پیش رو دارند ولی دریافت دو گل در دقایق ابتدایی مسابقه آن ها را شوکه کرد اما توانستند تا پایان نیمه اول یکی از گل ها را پاسخ دهند.

1855111

تلاش شاگردان آرتتا برای به تساوی کشاندن مسابقه ادامه داشت اما این ساوتهمپتون بود که روی یک ضربه کرنر و با گل چالتا سار با نتیجه 3-1 پیش افتاد. توپچی ها که امتیازات این مسابقه و در کل رقابت قهرمانی لیگ را در خطر می دیدند تلاش زیادی کردند و در نهایت با گل های دقایق پایانی مارتین اودگارد و بوکایو ساکا بازی را به تساوی کشاندند تا حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرند.

ارلینگ هالند، مهاجم گلزن منچسترسیتی پس از این مسابقه تصویری با لبخند از خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت:"حس و حال همچنان برقرار است"

1855112

آرسنال در حالی با 5 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین است که دو بازی بیشتر دارد. در واقع منچسترسیتی 70 امتیازی اگر دو بازی عقب افتاده خود را ببرد، صدر جدول را از آرسنال پس خواهد گرفت.