به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز به مدت 6 سال و تا 16 سالگی در عضویت بارسلونا بود و در آکادمی لاماسیا بود که رشد کرد. پدیده هلندی پس از اینکه به او برای حضور در تیم اول تضمین‌های لازم را ندادند، ترجیح داد راهی پی اس جی شود، ولی اوضاع برای او در این تیم هم خوب پیش نرفت. ژاوی در تابستان گذشته به پی اس وی آیندهوون پیوست و البته باشگاه پاریسی می‌تواند با 12 میلیون یورو دوباره او را جذب کند.

1855253

سیمونز که گفته می‌شود بارسا نیز او را می٬خواهد، قصد ترک آیندهوون را ندارد. او به نشریه "دی‌تلگراف" گفت: «حالا در حال لذت بردن از فوتبال هستم و دوست ندارم این شرایط تغییر کند. هر هفته در ترکیب ثابت هستم و هر فوتبالیستی چنین چیزی را می‌خواهد. مهم نیست سنتان چقدر باشد، شما را بر اساس کیفیتی که دارید، ارزیابی خواهند کرد. من اعتماد به نفس بالایی دارم و از این حیث بسیار مدیون نیمار و امباپه هستم.»

1855254

سیمونز ادامه داد: «وقتی به پی اس جی رفتم، 17 سال بیشتر نداشتم. بسیار از خودم مراقبت می‌کردم و در ابتدا نیمار به من کمک زیادی کرد. او من را به شام دعوت می‌کرد و توصیه‌های بسیار خوبی برای من داشت. هنوز هم با او در تماس هستم. کیلیان امباپه نیز همیشه به من کمک می‌کرد. یک حرف او هرگز از یادم نمی‌رود. او می‌گفت مهم نیست چند سال داری. اگر تو با 21 سال سن بهتر و باکیفیت‌تر از یک بازیکن 25 ساله هستی، باید به جای او در ترکیب قرار بگیری. او همیشه تاکید می‌کرد در فوتبال سن اهمیتی ندارد.»