به گزارش "ورزش سه"، تساوی آرسنال در دیدار این هفته برابر ساوتهمپتون باعث شد که کار آنها برای کسب عنوان قهرمانی سخت شود و حالا بازی این تیم برابر منچسترسیتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

شاگردان میکل آرتتا چهارشنبه در حالی به مصاف سیتی خواهند رفت که بسیاری نگران مهار هالند در برابر خط دفاعی این تیم هستند. هالند این فصل نمایش درخشانی داشته و موفق شده 48 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند. 

با این حال، رونی ایده بسیار جالبی درباره تقابل این مهاجم نروژی با مدافعان آرسنال و نحوه مهار او توسط آنها دارد که شاید به کار توپچی‌‎ها بیاید. 

1784166

او در گفتگو با تایمز در این باره اظهار داشت:« آنها چطور ارلینگ هالند را متوقف می‌کنند؟ با توجه به این که ویلیام سالیبا مصدوم است، هیچکس نیست که بتواند با سرعت و قدرت او برابری کند و تنها راه این است که آنها به زمین بروند و بازی خودشان را به اجرا بگذارند.

وقتی در هنگام تغییر از فاز دفاعی به هجومی سعی در ضربه زدن به سیتی داشته باشید، آنها بسیار آسیب پذیر هستند و این چیزی است که در بازی برابر بایرن مونیخ هم دیدیم. موقعیت‌هایی برابر سیتی به وجود می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. آرسنال بازیکنانی دارد که می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند اما بایرن چنین قابلیتی نداشت، بازیکنانی مانند گابریل ژسوس، بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی.

آرسنال به جای تمرکز روی هالند باید دست از این ایده بردارد و فقط روی استفاده از اشتباهات مدافعان سیتی متمرکز شود. ذهنیت آنها باید این باشد که هیچکس فکر نمی‌کرد ما اینجا باشیم و حالا مدعی قهرمانی هستیم، پس بیایید پیش برویم و از این فرصت استفاده کنیم.»