به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت‌زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به‌خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به‌صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

2017349

متخصصان پزشکی دو باشگاه به‌طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هرچه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، روبه‌رو شده و گفت‌وگوهای مختلفی خواهند داشت.