به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در هفته سی و یکم سری آ در خانه‌اش سن‌سیرو میزبان لچه بود.

شاگردان استفانو پیولی با دو گلی که توسط ستاره پرتغالی‌شان رافائل لیائو به ثمر رسید حریف را 2-0 از پیش رو برداشتند تا همچنان برای کسب سهمیه شانس داشته باشند.

اولین موقعیت بازی برای میلان با سرنگون شدن تئو هرناندز همراه شد و روسونری معتقد بود باید صاحب پنالتی بشود. هرناندز با دریافت پاس از لیائو وارد محوطه جریمه شد و فورا توسط باسکروتو سرنگون شد. داور نقطه پنالتی را نشان داد ولی بعد از گوش دادن طولانی به داوران VAR از گوشی در نهایت به سمت مانیتور کنار زمین رفت تا صحنه را شخصا بررسی کند.

داور در نهایت به میدان بازگشت و اعلام کرد که پنالتی‌ای اعلام نخواهد. هواداران میلان در سن‌سیرو از این تصمیم او به شدت خشمگین بودند. در تصاویر آهسته به نظر می‌رسید که مدافع لچه ابتدا با توپ ضربه زده و سپس با هرناندز برخورد کرده است.

لچه در دقیقه 20 تا یک قدمی باز کردن دروازه میلان پیش رفت. گندری از سمت راست سانتری روی دروازه ارسال کرد و توپ بعد از برخورد به بازیکنان در محوطه جریمه جلوی پای باندا افتاد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا میلان از باز شدن دروازه‌اش نجات پیدا کند.

موقعیت بعدی مسابقه نصیب میلان شد تا روسونری به گل اول دست پیدا کند. پاس زیبای تونالی به تیر دوم را رافائل لیائو با پرشی بلند وارد دروازه لچه کرد تا میلان پیش بیفتد. نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میلان به پایان رسید.

1856095
1856096
1856097

در نیمه دوم لیائو یک موقعیت گلزنی عالی دیگر به دست آورد. او با عبور از دو بازیکن لچه سعی کرد از فاصله نزدیک توپ را با ضربه چیپ از فالکونه، دروازه‌بان حریف، عبور بدهد. فالکونه در مقابل لیائو تسلیم شد اما از شانس خوب او ضربه ستاره پرتغالی میلان دقت کافی را نداشت.

لیائو در دقیقه 74 به آنچه استحقاقش را داشت رسید و دومین گل میلان و دومین گل خودش در این مسابقه را به ثمر رساند. این گل با درخشش انفرادی او به ثمر رسید. او تقریبا طول کل نیمه زمین لچه را طی کرد و با عبور از دو بازیکن لچه وارد محوطه جریمه این تیم شد و با یک ضربه تمام‌کننده هوشمندانه دروازه این تیم را باز کرد.

18560981856099
در دقایق باقی‌مانده میلان دیگر تمایلی برای گلزنی نداشت و لچه هم فاقد قدرت لازم برای فشار آوردن به روسونری بود. در نهایت شاگردان پیولی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند تا 56 امتیازی شوند. میلان در حال حاضر در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دارد.