به گزارش "ورزش سه"، سولی مارچ، هافبک باتجربه باشگاه برایتون در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برایتون مقابل منچستریونایتد پنالتی اش را از دست داد و پس از مسابقه در حالی که بازیکنان و مربیان از او دلجویی می کردند، چهره اش پر از اشک بود.

روز یکشنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد و برایتون پس از 120 دقیقه تلاش به تساوی 0-0 دست یافتند. در حالی که هر دو تیم 6 پنالتی گل کردند، این سولی مارچ بود که ضربه هفتم را به بیرون زد. سپس ویکتور لیندلوف گل هفتم را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ در فینال رقابت ها حضور یابند.

1856416

سولی مارچ که تنها خراب کننده پنالتی در این مسابقه بود پس از بازی اشک هایش سرازیر شد و این در حالی بود که هم تیمی ها و اعضای کادر فنی برایتون در حال دلجویی از او بودند. او پیراهنش را روی سرش کشید تا اشک ریختنش مشخص نشود.

مارچ 28 ساله یکی از موثرترین بازیکنان برایتون در سال های اخیر بوده است. او از سال 2012 که برایتون در چمپیونشیپ حضور داشت در عضویت این تیم بوده و بیش از 250 مرتبه پیراهن تیمش را بر تن کرده است. عملکرد او در فصل جاری آن قدر خوب بود که روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون در مصاحبه ای گفت که بازیکنش باید به تیم ملی انگلیس دعوت شود و برای سه شیرها در جام ملت های اروپا بازی کند.

1856417

این مسابقه به نوعی یادآور فینال جام حذفی سال 1983 بود جایی که برایتون در فینال جام حذفی مغلوب منچستریونایتد شد. آن ها فرصت داشتند شکست آن سال را جبران کنند. حتی در مسابقه روز گذشته فرصت های زیادی به خصوص در وقت های اضافه خلق کردند اما موفق به انتقام از شیاطین سرخ نشدند.

حال اریک تن هاخ با منچستریونایتد به دنبال کسب دومین جام این فصل پس از قهرمانی در جام اتحادیه است. قرمزهای منچستر تاکنون 12 مرتبه قهرمان جام حذفی شده اند. در سوی دیگر منچسترسیتی به دنبال کسب سه گانه بوده و پس از پیروزی 3-0 مقابل شفیلدیونایتد در فینال منتظر تیم همشهری است.

1856418