به گزارش "ورزش سه"، کمپانی که در طول دوران حضورش در لیگ برتر به عنوان بازیکن توانست موفقیت‌های بسیاری را با منچسترسیتی کسب کند حالا به مربی خوبی هم تبدیل شده است. 

او هدایت برنلی را برعهده دارد و توانست این تیم را پیش از پایان رقابت‌های چمپیونشیپ به لیگ برتر فصل آینده برساند و همین موضوع توجه بسیاری را به توانایی‌هایش جلب کرده است. 

این مربی بلژیکی به عنوان بهترین مربی سال در این لیگ انتخاب شد اما به نظر نمی‌رسد که حداقل فعلا علاقه‌ای به ترک برنلی و حضور در باشگاه‌های دیگر داشته باشد. 

1856450

سرمربی برنلی در گفتگو با تاک اسپورت در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد چلسی و تاتنهام گفت:« تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این سوال مزخرفی است. من همیشه برای خبرنگاری که چنین سوالاتی از من می‌پرسد متاسف هستم چون به جوابی نمی‌رسد.

من پیش از فصل تصمیم گرفتم که هرگز وارد هیچ شایعه و گمانه‌زنی نشوم. فکر می‌کنم بیشترین احترامی که می‌توانید برای افرادی که با آنها کار می‌کنید قائل باشید این است که کاملا خودتان را وقف کاری کنید که آنها برای انجام آن به شما اعتماد کرده‌اند. من نمی‌خواهم درباره هیچ موضوع دیگری صحبت کنم.»